Managementul calitatii

Managementul calitatii la nivel de companie

ODU urmareste o strategie de calitate riguroasa, care include toate etapele proceselor de dezvoltare si productie, precum si toate diviziile companiei. Criteriul de referinta pentru calitatea produselor noastre depaseste cu mult cererea pentru o conditie perfecta: Fiecare livrare si serviciu trebuie sa fie o recomandare convingatoare pentru client de a continua alegerea produselor ODU – intotdeauna luptam pentru parteneriate cu perspectiva.

De aceea oferim o importanta majora inspectiei si optimizarii produselor, precum si oferirii unor servicii de calitate la ODU. Ne vedem pe noi insine ca o companie care invata. Toate unitatile organizatorice isi imbunatatesc procesele continuu, bazandu-se pe specificatii masurabile. Aceasta include planificarea si implementarea optimizarilor, precum si o analiza a eficientei care masoara rezultatele in cadrul unui proces de imbunatatire continua. Audituri la locul de munca, de sistem sau de produs, documenteaza nivelul inalt, constant, de calitate pe care il reprezinta ODU in intreaga lume.

Furnizorii ODU sunt integrati in lantul de mangement al calitatii. Acestia sunt riguros selectati si contribuie cu competentele speciale ale fiecaruia la procesul nostru de dezvoltare. In cadrul companiei, comunicarea deschisa si constructiva, precum si dorinta de a actiona pe cont propriu, creste gradul de constientizare a calitatii al angajatilor si capacitatea lor de inovatie.

Download our corporate policy here